Avsättningsansvarig inom fyllnadsmassor till Sortera Materials
Mälardalen
Tillsvidareanställning
Heltid
Publicerad 2 December
Är du en driven Avsättningsansvarig med känsla för marknadstrender och affärsutveckling? Passa på att bli en del av det framgångsrika teamet hos Sortera Materials. Deras tillväxt fortsätter och vi söker nu dig som med din erfarenhet och ditt nätverk kan stärka deras position på marknaden ytterligare. Är du redo för nästa steg i din karriär? Fortsätt läsa!
Vad erbjuder vi?
Sortera Materials erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med en positiv företagskultur. De värdesätter långsiktiga relationer med sina medarbetare och arbetar för att du ska känna dig välkommen och att du ska trivas. Du kommer att få en gedigen introduktion och möjlighet att arbeta med ett kompetent och stöttande team. På Sortera får du: • En grundlig introduktion • Personlig utveckling och karriärmöjligheter inom företaget • En erfaren kollega som fadder • En arbetsplats som värdesätter nytänkande och kvalitet Du kommer att ingå i ett tight team som värdesätter nytänkande och kvalitet.
Vem söker vi?
Vi söker en driven och erfaren Avsättningsansvarig med stark känsla för marknadstrender och affärsutveckling. Du har minst tre års erfarenhet inom eller kopplat till branschen och besitter en stark kompetens inom affärsutveckling och marknadsanalys. Dessutom har du: • Förmåga att arbeta strategiskt och målinriktat • God kommunikationsförmåga och erfarenhet av kundrelationshantering • Kreativitet och förmågan att tänka innovativt • Körkort B • Flytande kunskaper i både svenska och engelska (ytterligare språk är en fördel) Vi söker dig som vill bidra till vår tillväxt och som har ambitionen att stanna och utvecklas inom vårt företag.
Vad innebär rollen?
Som Avsättningsansvarig hos Sortera Materials får du en central roll i att forma och genomföra strategier för marknadsföring och försäljning. Du kommer att arbeta nära produkt- och försäljningsavdelning för att maximera avsättningen av tjänsteutbudet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Utveckla och implementera effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier • Analysera och identifiera nya affärsmöjligheter på marknaden • Skapa och underhålla relationer med nyckelkunder och samarbetspartners I din roll kommer du att vara en nyckelspelare i Sorteras team och bidra till vår fortsatta framgång och tillväxt på marknaden. ”Sortera är ett miljöbolag som samlar in och tar hand om avfall och ser till att det omvandlas till resurser genom återanvändning, återvinning eller energiutvinning samt att miljöfarliga ämnen omhändertas på ett säkert sätt. Bland företagets tjänster finns hantering av byggavfall, slam- och vakuumsugning, industrisanering, marksanering, vattenrening och handel med avfall för energiutvinning. Sortera utmärker sig genom en hög, pålitlig servicenivå med snabb och välfungerande logistik. Sorteras resa började år 2006 och idag utför Sortera tjänster som gör skillnad för miljön åt tusentals företag och privatpersoner i norra Europa.”
Om 2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Vad erbjuder vi?
Sortera Materials erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med en positiv företagskultur. De värdesätter långsiktiga relationer med sina medarbetare och arbetar för att du ska känna dig välkommen och att du ska trivas. Du kommer att få en gedigen introduktion och möjlighet att arbeta med ett kompetent och stöttande team. På Sortera får du: • En grundlig introduktion • Personlig utveckling och karriärmöjligheter inom företaget • En erfaren kollega som fadder • En arbetsplats som värdesätter nytänkande och kvalitet Du kommer att ingå i ett tight team som värdesätter nytänkande och kvalitet.
Vem söker vi?
Vi söker en driven och erfaren Avsättningsansvarig med stark känsla för marknadstrender och affärsutveckling. Du har minst tre års erfarenhet inom eller kopplat till branschen och besitter en stark kompetens inom affärsutveckling och marknadsanalys. Dessutom har du: • Förmåga att arbeta strategiskt och målinriktat • God kommunikationsförmåga och erfarenhet av kundrelationshantering • Kreativitet och förmågan att tänka innovativt • Körkort B • Flytande kunskaper i både svenska och engelska (ytterligare språk är en fördel) Vi söker dig som vill bidra till vår tillväxt och som har ambitionen att stanna och utvecklas inom vårt företag.
Vad innebär rollen?
Som Avsättningsansvarig hos Sortera Materials får du en central roll i att forma och genomföra strategier för marknadsföring och försäljning. Du kommer att arbeta nära produkt- och försäljningsavdelning för att maximera avsättningen av tjänsteutbudet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Utveckla och implementera effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier • Analysera och identifiera nya affärsmöjligheter på marknaden • Skapa och underhålla relationer med nyckelkunder och samarbetspartners I din roll kommer du att vara en nyckelspelare i Sorteras team och bidra till vår fortsatta framgång och tillväxt på marknaden. ”Sortera är ett miljöbolag som samlar in och tar hand om avfall och ser till att det omvandlas till resurser genom återanvändning, återvinning eller energiutvinning samt att miljöfarliga ämnen omhändertas på ett säkert sätt. Bland företagets tjänster finns hantering av byggavfall, slam- och vakuumsugning, industrisanering, marksanering, vattenrening och handel med avfall för energiutvinning. Sortera utmärker sig genom en hög, pålitlig servicenivå med snabb och välfungerande logistik. Sorteras resa började år 2006 och idag utför Sortera tjänster som gör skillnad för miljön åt tusentals företag och privatpersoner i norra Europa.”
Om 2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Skicka in din ansökan senast 31 December
Ansök nuHar du frågor om tjänsten?
Kontakta mig så löser vi det tillsammans
Dela annons