Koordinator inom Fastighetsservice

STOCKHOLM

Tillsvidareanställning

Publicerad 30 September

Ansök nu
Vi söker en nyfiken och engagerad Koordinator inom Fastighetsservice, som vill vara spindeln i nätet i ett privat fastighetsbolag. Rollen passar dig som gillar att samordna, ha kontakt med människor och ta ansvar för att saker blir gjorda.


Vad erbjuder vi?
 
  • Arbeta i ett privat bolag med korta beslutsvägar och nära kontakt med VD.

  • Möjlighet att påverka ditt arbete och utvecklas – vill du gå en kurs så är det bara att lyfta frågan.

  • En vardag där ingen dag är den andra lik, med allt från omflyttningar och underhållsfrågor till myndighetskontakter.

  • En tjänst där du får ta ansvar, men också mycket stöd från erfarna kollegor.



Vem söker vi?
 
  • Är nyfiken, engagerad och intresserad av fastigheter.

  • Trivs med många kontaktytor och gillar att bygga förtroende.

  • Har lätt för att kommunicera och dokumentera.

  • Kan äga dina beslut och stå för dina idéer i en platt organisation där initiativ uppskattas.

  • Har erfarenhet från en koordinerande eller samordnande roll – kanske som administratör, koordinator eller inom service.


Vi söker en person som är strukturerad, tydlig i sin kommunikation och som kan skapa förtroende både hos kollegor och kunder. Du trivs i en roll där du får kombinera praktiskt arbete ute på projekt med coachning, utbildning och förbättringsarbete.


Vad innebär rollen?
 

Som koordinator hos detta fastighetsbolag arbetar du nära både hyresgäster och fastighetsskötare.
Du kommer att:

  • Besikta lägenheter och följa upp underhåll.

  • Samordna åtgärder med exempelvis golvslipare, målare eller andra hantverkare.

  • Ha tät kontakt med hyresgäster kring frågor om underhåll, omflyttningar och besiktningsanmärkningar.

  • Säkerställa att lägenheter blir uthyrningsbara genom god dokumentation och uppföljning i systemen.

  • Ha kontakt med myndigheter, t.ex. miljö & hälsa, hyresnämnden.

  • Förbereda avtal och hantera administrativa delar kopplade till driften.

Det här är en koordinerande roll – du driver processen framåt, och följer upp att det blir klart. Budgetansvar ligger hos VD, men du förväntas vara med och bidra med idéer och lösningar.


Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt av vår kund med start omgående. Denna rekryteringsprocess innehåller även en bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning. Intresserad?
Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin. 


Om 2Complete

Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellvinnare 2022, en utmärkelse som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Skicka in din ansökan senast 3 November

Ansök nu
Har du frågor om tjänsten?

Kontakta mig så löser vi det tillsammans

Dela annons