Customer Success Manager till Holm Security i Stockholm
Stockholm
Tillsvidareanställning
Heltid
Publicerad 2 December
I denna roll kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa en exceptionell kundupplevelse för en växande kundbas i Norden. Du har en stark teknisk förståelse och en passion för att bygga långvariga relationer med kunder. Om du är en strukturerad och kommunikativ person som trivs i en dynamisk miljö och vill vara med och forma framtiden för cybersäkerhet är Holm Security platsen för dig.
Vad erbjuder vi?
• En roll inom en snabbväxande och viktig bransch.
• En global och mångfaldig miljö.
• En arbetsplats som värdesätter och lever efter principen om balans mellan arbete och privatliv.
• Spännande företagsresor, event och andra teamaktiviteter.
• Gruppträningspass och välmående timmar.
• Extra lediga dagar för att ladda om, så kallade "Holm Days".
• Förkortade arbetstider under sommaren.
Holm Security är ett globalt företag som erkänns som ett av Europas mest lovande cybersäkerhetsföretag. Vår ambition är att bli ledande inom nästa generations sårbarhetsanalyser. Vi erbjuder en entreprenöriell arbetsplats med ständigt nya utmaningar och möjligheter att lära och utvecklas. Genom att bli en del av Holm Security får du vara med och utveckla och forma vårt företag, såväl som framtidens sårbarhetsanalyser. Om du vill veta mer om Holm Securitys plattform, besök gärna deras webbplats. Vår plattform gör samhället säkrare Vår plattform för nästa generations sårbarhetshantering hjälper hundratals organisationer att proaktivt stärka sitt cybersäkerhetsförsvar. Därmed har vi hjälpt våra kunder att undvika många incidenter som skulle ha orsakat allvarlig skada och ekonomiska förluster. Vår plattform gör skillnad för våra kunder och bidrar till ett säkrare samhälle.
Vem söker vi?
Vi söker en ansvarstagande och strukturerad person med utmärkt förmåga att kommunicera och främja positiva affärsrelationer. Du har en stark känsla för ansvar och är duktig på att organisera ditt arbete och andras arbete, samt kan arbeta både självständigt och i team. Du trivs med att bygga och vårda långvariga relationer. Dina kvalifikationer inkluderar: • Tidigare erfarenhets från att vara Team Lead eller liknande position med ansvar över ett team. • Minst tre års erfarenhet som Customer Success Manager eller i liknande roller. • Starka tekniska färdigheter relaterade till teknisk infrastruktur, molnbaserade plattformar, webben (HTTP/HTTPS) och nätverkskommunikation (TCP/IP). • God kunskap eller förståelse gällande om cybersäkerhet, hot och produkter på marknaden.
Vad innebär rollen?
I den här rollen kommer du att arbeta både operativt och strategiskt inom Customer Success-teamet. Du har fullt personalansvar för ett växande team med goda utvecklingsmöjligheter, där du visar vägen genom ditt operativa ledarskap och coachar teamet mot framgång. Som Customer Success Manager kommer dina dagliga aktiviteter att inkludera att:
• Etablera tydliga mål och processmilstolpar tillsammans med kunden.
• Assistera kunder med onboarding och navigering av Holm Securitys Next-Gen Vulnerability Management plattform och produkter.
• Vara kundens rådgivare inom proaktivt och generellt cyberförsvar.
• Bygga och underhålla starka kundrelationer.
• Hantera kundfeedback och sträva efter att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen.
• Assistera i att optimera användningen och funktionens implementering.
• Driva försäljning av licenser och tjänster samt förnya kommersiella relationer genom starka kundrelationer och rådgivning med högt kundfokus och affärsdriv.
• Stötta och utveckla ditt team genom att vara ständigt närvarande.
Om 2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Vad erbjuder vi?
• En roll inom en snabbväxande och viktig bransch.
• En global och mångfaldig miljö.
• En arbetsplats som värdesätter och lever efter principen om balans mellan arbete och privatliv.
• Spännande företagsresor, event och andra teamaktiviteter.
• Gruppträningspass och välmående timmar.
• Extra lediga dagar för att ladda om, så kallade "Holm Days".
• Förkortade arbetstider under sommaren.
Holm Security är ett globalt företag som erkänns som ett av Europas mest lovande cybersäkerhetsföretag. Vår ambition är att bli ledande inom nästa generations sårbarhetsanalyser. Vi erbjuder en entreprenöriell arbetsplats med ständigt nya utmaningar och möjligheter att lära och utvecklas. Genom att bli en del av Holm Security får du vara med och utveckla och forma vårt företag, såväl som framtidens sårbarhetsanalyser. Om du vill veta mer om Holm Securitys plattform, besök gärna deras webbplats. Vår plattform gör samhället säkrare Vår plattform för nästa generations sårbarhetshantering hjälper hundratals organisationer att proaktivt stärka sitt cybersäkerhetsförsvar. Därmed har vi hjälpt våra kunder att undvika många incidenter som skulle ha orsakat allvarlig skada och ekonomiska förluster. Vår plattform gör skillnad för våra kunder och bidrar till ett säkrare samhälle.
Vem söker vi?
Vi söker en ansvarstagande och strukturerad person med utmärkt förmåga att kommunicera och främja positiva affärsrelationer. Du har en stark känsla för ansvar och är duktig på att organisera ditt arbete och andras arbete, samt kan arbeta både självständigt och i team. Du trivs med att bygga och vårda långvariga relationer. Dina kvalifikationer inkluderar: • Tidigare erfarenhets från att vara Team Lead eller liknande position med ansvar över ett team. • Minst tre års erfarenhet som Customer Success Manager eller i liknande roller. • Starka tekniska färdigheter relaterade till teknisk infrastruktur, molnbaserade plattformar, webben (HTTP/HTTPS) och nätverkskommunikation (TCP/IP). • God kunskap eller förståelse gällande om cybersäkerhet, hot och produkter på marknaden.
Vad innebär rollen?
I den här rollen kommer du att arbeta både operativt och strategiskt inom Customer Success-teamet. Du har fullt personalansvar för ett växande team med goda utvecklingsmöjligheter, där du visar vägen genom ditt operativa ledarskap och coachar teamet mot framgång. Som Customer Success Manager kommer dina dagliga aktiviteter att inkludera att:
• Etablera tydliga mål och processmilstolpar tillsammans med kunden.
• Assistera kunder med onboarding och navigering av Holm Securitys Next-Gen Vulnerability Management plattform och produkter.
• Vara kundens rådgivare inom proaktivt och generellt cyberförsvar.
• Bygga och underhålla starka kundrelationer.
• Hantera kundfeedback och sträva efter att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen.
• Assistera i att optimera användningen och funktionens implementering.
• Driva försäljning av licenser och tjänster samt förnya kommersiella relationer genom starka kundrelationer och rådgivning med högt kundfokus och affärsdriv.
• Stötta och utveckla ditt team genom att vara ständigt närvarande.
Om 2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Skicka in din ansökan senast 31 December
Ansök nuHar du frågor om tjänsten?
Kontakta mig så löser vi det tillsammans
Dela annons