Planerare/Administratör
Stockholm
Visstidsanställning
Uthyrning
Publicerad 26 September
I rollen som Planerare/Administratör fyller du en viktig och central funktion på företaget och den dagliga verksamheten. Du leder och fördelar arbetet, sköter administration och fakturering. Du blir en del av ett team med god sammanhållning på ett världsledande företag inom sin bransch.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en varierande tjänst, där ingen dag är den andra lik. Du blir spindeln i nätet och vardagen innebär stora kontaktytor med både kunder och intern personal. Du blir anställd direkt av företaget, vid anställning erbjuds du bland annat:
• Marknadsmässig lön
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Stor variation i vardagen
• Kollektivavtal
Vem söker vi?
För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av att arbeta med administration och du trivs med att prata i telefon. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du trivs med att vara spindeln i nätet. Att arbeta koordinerande samt att du är flexibel är viktigt för att lyckas i rollen. Det är mycket fokus på kommunikation med den interna personalen och kunder. Vid förändringar kan du ställa om och lösa problem. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och du har god datavana.
Vi tror att du är en lagspelare som har god samarbetsförmåga. Du är serviceminded, strukturerad och noggrann. Du har lätt för att se vad som ska göras och har förmågan att prioritera även vid högt tempo.
Vad innebär rollen?
Dagligen innebär tjänsten att du leder och säkerställer att servicearbetet utförs och faktureras enligt plan. Bland annat ansvarar du för att fördela arbetet för den interna personalen på fältet, både de planerade och akuta jobben som dyker upp. Du säkerställer sedan att kunderna blir fakturerade korrekt.
Denna tjänst innebär mycket kommunikation med servicetekniker, kunder och övriga kollegor i kombination med mycket administration. Du blir en del av ett team på sex personer som arbetar i en liknande roll. Utöver den dagliga planeringen, arbetar du aktivt med att delta i fortlöpande förbättringsarbete avseende arbetsmetoder och processer gällande planeringen för hela teamet.
Tjänsten är förlagd under dagtid 7-16 med placering på kontoret i Järfälla. Företaget kommer att flytta inom kort och då blir placeringsort Liljeholmen.
Tjänsten är initialt en visstidsanställning med start omgående till och med sommaren 2025, det finns goda möjligheter till förlängning.
2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.
Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Skicka in din ansökan senast 24 October
Ansök nuHar du frågor om tjänsten?
Kontakta mig så löser vi det tillsammans
Dela annons