Mood Manager


Är du den som skapar gemenskap och glädje på arbetsplatsen? Kan du bryta tidigare mönster för framgångsrika förändringar på ett positivt sätt? Då kan det vara just dig vi söker!


Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en fin arbetsplats med serviceinriktade kollegor som vill göra vardagen enklare för deras kunder och sprida glädje i lokalerna. Du erbjuds en tjänst som saknats på arbetsplatsen där du kommer bli en viktig medarbetare som har möjligheten att göra en stor påverkan på miljön, kulturen och effektiviteten på arbetsplatsen.

Utöver detta kommer du arbeta på ett bolag med mycket fina värderingar. Ha ett stöttande team att bolla dina idéer med. Detta är en roll som endast går att bedriva på plats tillsammans med kunder och kollegor.

Du kommer skapa många nya kontakter och vara allas to go to-person.

Utvecklingsmöjligheterna är mycket stora, och ditt arbete kommer att vara praxis för att sedan etablera tjänsten internationellt.


Vem söker vi?

• Du har minst 3-5 års erfarenhet av arbete i en kundservicemiljö eller gästfrihet

• Starka Microsoft Office-färdigheter och förståelse för AV-mötesutrustning

• Har förståelse för bolagsstrukturer

• Du har utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga både på svenska och engelska

• Gärna erfarenhet av att arbeta på ett kontorshotell

• Meriterande är även om du har erfarenhet av att planera och organisera kundengagemangsaktiviteter

För att lyckas i rollen har du dessa personliga egenskaper som tidigare bevisats i en organisation:


• Initiativtagande

• Kreativ

• Positiv

• En lagspelare, som har förmågan att motivera dig själv och arbeta med andra för att leverera resultat

• En ”multitasker”

• Bra på att planera din tid

Vidare ser vi även att du trivs och njuter av växande relationer och föränderliga miljöer. Du är också en person med stort nätverksfokus och tycker om att ta kontakt med människor.


Vad innebär rollen?
I rollen som Mood Manager till vår kund är du husets ögon och öron för att kunna samla människor och skapa en känsla av tillhörighet. Du kommer vara den personen ”att gå till” för frågor och information. Du kommer ha ansvaret över att möta behoven hos teamet. Du är på plats och kan rapportera eventuella brister, identifiera förbättringsåtgärder i leveransen av tjänster och processer, samt genomföra förändringar vid behov. Du kommer leda förändringen i både miljö, inkludering och välbefinnande.


• Du är arbetsplatsens ansikte utåt och den första kontaktpunkten för medarbetarna

• Du har ansvar för medarbetarupplevelsen genom utförandet av aktiviteter, evenemang och service för att möta de behov som finns

• Du arbetar proaktivt och engagerande, samt är närvarande för medarbetare och uppmärksam på vad som sker i lokalerna

• Du har dagliga morgonsvep, där du säkerhetsställer att anläggningarna levereras i enlighet med avtal

Rollen handlar om att skapa en trevlig stämning i lokalerna på kontoret. Du tar hand om personalen och uppmärksammar födelsedagar, planerar och genomför gemensamma aktiviteter och sprider positivitet.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till?ansvarig rekryteringskonsult?Matilda Dahlin?på telefon?076-869 30 58 eller matilda.dahlin@2complete.se.


2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Kategori

Försäljning

Sista ansökningsdag

2023-11-12

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!