Kundservice och logistik


Är du en person med stort engagemang och ansvarskänsla? Vill du fylla dina dagar med härliga kundsamtal och vara del av ett väletablerat och välkomnande bolag? Då har vi rätt tjänst för dig!

Vad erbjuder vi?

• En intressant och betydelsefull roll med mycket kundkontakt.

• Möjlighet att utvecklas inom en av världens största industrikoncerner.

• Möjlighet att arbeta hemifrån vid behov.

• 37 timmars arbetsvecka med möjlighet till flex.

Saint-Gobain Abrasives är en väletablerad tillverkare av högpresterande slipprodukter och är framför allt kända för ett brett produktsortiment av mycket hög kvalitet. I Norden marknadsförs flera av Saint-Gobains välkända varumärken som till exempel Norton, Flexovit, Farecla, Winter och Clipper.
Saint-Gobains Abrasives AB grundades 1965 och är ett helägt dotterbolag till Saint-Gobain Abrasives SA. Företaget har idag 40 anställda i Norden. Läs gärna mer på vår hemsida: https://www.saint-gobain-abrasives.com/sv-sv



Vem söker vi?

• En kandidat med stort engagemang och starkt eget driv.

• Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

• Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av SAP.

• Som person är du strukturerad och van vid att prioritera dina arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har mycket goda IT-kunskaper och att du är bekväm med att ha telefonen som ett av dina arbetsredskap. Vi ser gärna att du har jobbat inom service eller försäljning då dina dagar kommer bestå av mycket kundkontakt, samt att du har en bakgrund inom logistik, industri eller byggvarubranschen.

Saint-Gobain Abrasives AB är ett ambitiöst bolag med kunden i fokus. Din roll innebär breda kontaktytor både internt och externt. Kulturen på bolaget kännetecknas av en stark laganda och uppmuntrar entreprenörskap då den ena dagen inte är den andra lik. Din roll blir spindeln-i-nätet för att säkerställa en hög servicegrad till våra industrikunder.


Vad innebär rollen?


• Teknisk support via telefon och mail.

• Övergripande ansvar för orderprocess, leveransbevakning och reklamationshantering.

• Ett nära samarbete med företagets KAM, för att stötta och utveckla vår befintliga kundbas.

Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista datumet för ansökan. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult.



2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Kategori

Kundsupport/Service

Sista ansökningsdag

2023-06-13

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!