Hyresadministratör
Har du flera års arbetslivserfarenhet inom administration och utredning och vill arbeta inom fastighetsförvaltning? Trivs du med mycket ansvar, högt tempo och driven miljö? Vill du dessutom arbeta i centrala Stockholm? Då är Primula rätt bolag för dig.
Vad erbjuder vi?• Hög variation och stort ansvar i rollen
• Stora möjligheter till utveckling
• Härliga kollegor med hög teamkänsla
• Fantastiskt fint vindskontor i centrala Stockholm
• Tjänstepension & högt Friskvårdsbidrag
• 7 h arbetsdag på fredagar
Här får du tillbringa dina arbetsdagar i en familjär arbetsmiljö med hjälpsamma kollegor, det är högt i tak och nära till skratt. Primula Byggnads AB är ett privatägt bygg- och fastighetsbolag som har varit verksamma sedan 1989. De bygger, förädlar och förvaltar flerbostadsfastigheter i Stockholms kommun, helt i egen regi. Deras fastighetsbestånd består av 60 hyresfastigheter, främst bostäder. Primulas mål är att skapa attraktiva hyresrätter som är byggda och renoverade med stor omsorg och god kvalitét.
Vem söker vi?• Du har erfarenhet av utredningsarbete och beslutsfattande som påverkar individer
• Du är duktig på administration, noggrann och van att arbeta utifrån deadlines
• Du är van att arbeta i system, meriterande om du har erfarenhet av Vitec Hyra
• Du har god kunskap i Officepaketet
• Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Du är ansvarstagande, driven och strukturerad
För att trivas i denna roll behöver du kunna se dig själv som en viktig del av ett bolag där arbetsgruppen är liten men sammanhållningen stark. Här jobbar du nära dina kollegor och blir en del av ett prestigelöst team som gärna hjälps åt. Som person är du flexibel och någon som gärna vill utvecklas inom Primula. Vi tror att en av dina viktigaste personliga egenskaper är att du är engagerad i ditt arbete och alltid vill leverera hög service till både hyresgäster och kollegor.
Vad innebär rollen?• Du arbetar med uthyrning av bostäder, p-platser och lokaler, där du ansvarar över ett flertal fastigheter och hanterar samtliga
frågor som kan uppstå under hyresförhållandet.
• Du bedömer hyresgästförslag och hanterar avtalsskrivning.
• Du handlägger lägenhetsbyten och bedriver utredningar kring otillåtet boende, störningar samt obetalda hyror.
• Du kommer även ha ansvar för avisering och kravhantering.
I denna roll kommer inte den ena arbetsdagen vara den andra lik. Som Hyresadministratör kommer du ha många kontaktytor samt ett nära samarbete med dina kollegor. Du driver ditt arbete självständigt och trivs med flera arbetsuppgifter parallellt.
Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista datumet för ansökan. Vid den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personliga egenskaper. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult.
2CompleteTrygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.