Customer Advisor sökes omgående

Dina arbetsuppgifter
Tycker du om att skapa goda relationer, prata i telefon och uppskattar en arbetsmiljö där team-andan bland kollegor genomsyrar hela företaget? Då kan det vara just dig vi söker.

Som Kundservicemedarbetare hos vår kund kommer du att svara på inkommande samtal från kunder och hjälpa dem få svar på sina frågor, och göra deras vardag lite enklare. Du kommer arbeta på ett företag som erbjuder pålitlig och miljövänlig energi med ny teknologi och innovativa lösningar. Du får vara med på en spännande resa där du spelar en viktig roll.

Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot inkommande samtal från privatkunder och hantera deras ärenden. Det kan bland annat innefatta att omförhandla kunders elavtal, erbjuda tilläggstjänster, flytt av faktura och hantering av olika avtalsfrågor. Du kommer ingå i ett team på drygt 20 medarbetare varav två teamledare. Önskar du, kan du arbeta hemifrån 2-3 dagar i veckan. Detta är en tillsvidareanställning med start omgående. Arbetstiderna är kontorstider. Vi på 2Complete håller i rekryteringsprocessen, du blir sedan direkt anställd av kund.

Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.

Din profil
Vi söker dig som vill jobba med kundservice. Du tycker om att arbeta på en händelserik arbetsplats, där medarbetarna är sociala och drivna, samt engagerade i sitt arbete. För att passa in i rollen är du en ambitiös och positiv person som är nyfiken på att lära dig och utvecklas.

Du har god datorvana och behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du uppskattar att kunna erbjuda kunden det bästa. Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande.

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kategori

Kundsupport/Service

Sista ansökningsdag

2022-09-29

Placering

Göteborg

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Matilda Dahlin
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!