Teknisk rådgivare & produktansvarig inom stödmur till St: Eriks i Uppsala

Dina arbetsuppgifter
Drivs du av att driva kundprojekt och identifiera nya affärsmöjligheter? Vi har en roll där du har möjlighet att förändra och förbättra processer tillsammans med dina kollegor och samtidigt få möjligheten att följa teknikutvecklingen inom segmentet stödmur.

I denna roll kommer du att tillhöra innesäljavdelningen där du är ansvarig support och produktägare inom stödmur. Där du förväntas företräda företaget St: Eriks gentemot externa kunder och på ett professionellt sätt svara på kunders förfrågningar som kommer till dem via samtal och mejl. Det finns stora möjligheter att vara med och forma rollen samt framtida utveckling inom bolaget. Arbetet innebär också att ge tekniskt stöd och verka för merförsäljning samt skapa och följa upp offerter. Vidare ingår att upprätthålla kvalitet i deras affärssystem gällande kundinformation, kundavtal och priser samt stödja dina kollegor i sitt arbete. I rollen förväntas du ständigt förbättra och utveckla arbetet inom Go-to-market. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att:


• Ansvara för att följa teknikutvecklingen inom segmentet

• Ansvara för bruttoprissättning inom segmentet

• Bidra till bearbetning av slutanvändare, konsulter och föreskrivare inom segmentet för att identifiera nya affärsmöjligheter

• Bygga och förvalta lönsamma kundrelationer med fokus på kundnöjdhet och kundnytta

• Supportera utesäljare/innesäljare med de tekniska underlag som krävs vid offert och order

• Vid behov, driva kundprojekt tillsammans med utesäljare/innesäljare

• Kunna registrera och uppdatera orders i affärssystemet samt bekräfta till kund


Om företaget
S:t Eriks utvecklar, tillverkar, säljer och levererar Mark-, Tak- och VA-system till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden. De är ca 400 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige från Staffanstorp i söder till Piteå i norr. Mer information om företaget och verksamheten hittar du på www.steriks.se

Din profil
Vi söker dig som motiveras av att arbeta med kunder eftersom du kommer vara en viktig del vid offerthantering. Vi ser gärna att du har erfarenhet från bygg, mark, stenanläggning eller motsvarande. Du är en affärsmässig och serviceinriktad person som är van vid att arbeta självständigt och strukturerat i flera affärssystem. Vi lägger alltid stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör trivas med att jobba i ett högt tempo och ha en god förmåga att skapa kontakter och bygga goda relationer. Medarbetare inom verksamheten förväntas att vara förebild i ord och handling för policys, regler, riktlinjer och agera normgivare och kulturbärare för personal inom företaget.

Kvalifikationer

• Flerårig erfarenhet från anläggningsbranschen/projektörsledet

• Kunnig inom konstruktion

• Kunskap i CAD/Bluebeam m.m

• Erfarenhet av Excel och dataanlys

• Tekniskt intresse och förståelse

Meriterande

• Betongerfarenhet

• Kontaktnät hos beställare, projektörer, föreskrivare samt entreprenörer

• Erfarenhet av Jeeves

Vi lägger alltid stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör trivas med att jobba i ett högt tempo och ha en god förmåga att skapa kontakter och bygga goda relationer.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring rollen är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jasmine Jansson på jasmine.jansson@2complete eller +46 70 744 33 63

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Försäljning

Sista ansökningsdag

2022-09-29

Placering

Uppsala

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Jasmine Jansson
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!