Ekonomiassistent sökes till spännande hudvårdsföretag

Dina arbetsuppgifter
Är du en noggrann, driven och strukturerad ekonomiassistent som söker en ny utmaning? Motiveras du av att arbeta på ett bolag med hög variation på arbetsuppgifter? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en ekonomiassistent som har arbetat med och har en förståelse för ekonomiflödet och annan administration. I rollen kommer du bland annat att arbeta med kundreskontra, fakturahantering, bankavstämningar samt förberedelse för bokslut. Bolaget arbetar med både manuella och digitala processer.

Start enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.


Om företaget
Vår kund är ett bolag som säljer produkter inom hudvård, de har kontor på Södermalm i centrala Stockholm. Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller, gärna från konsumentvarusidan. Du är systemkunnig och behärskar minst ett ekonomisystem, samt Office-paketet. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett analytiskt tankesätt. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Som person är du strukturerad, noggrann och flexibel. Du föredrar att arbeta i ett team med egna ansvarsuppgifter och mycket samarbete. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och du strävar efter att effektivisera processer och rutiner. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Ekonomi/Finans

Sista ansökningsdag

2022-10-21

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Anna Magnusson

Rekryteringschef Tjänstemän

Anna Magnusson

Anna Magnusson

Rekryteringschef Tjänstemän

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!