Administrativ Assistent med kontorsansvar sökes omgående

Dina arbetsuppgifter
Är du en självständig, driven och flexibel administratör som söker en ny utmaning? Motiveras du av att arbeta på ett mindre modernt bolag med hög variation på arbetsuppgifter? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en självgående administrativ Assistent som vill hugga i där det behövs på deras start up bolag. I rollen kommer du att assistera medgrundarna samt annan personal med administrativa uppgifter såsom publicering på hemsidor, hämta och kartlägga information, skriva en del kortare text samt annan förekommande administration. Du kommer även att ha kontorsansvar och hantera inköp, event och se till att allting flyter bra internt. Tjänsten har hög variation, det finns enorma utvecklingsmöjligheter och du kan se fram emot roliga dagar i ett drivet team.

Arbetsformen är Hybrid med flexibla arbetstider. Kontoret ligger i centrala Stockholm. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.



Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning samt gärna tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller, gärna i ett mindre bolag. Du är systemkunnig och behärskar Office-paketet, det är högt meriterande med tidigare erfarenhet av Wordpress. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett analytiskt tankesätt. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och hög variation på arbetsuppgifterna. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och du strävar efter att utvecklas i din roll. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2022-06-04

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Anna Magnusson

Rekryteringschef Tjänstemän

Anna Magnusson

Anna Magnusson

Rekryteringschef Tjänstemän

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!