Lösningsorienterad kundservicemedarbetare till Stockholm

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal, e-mail och chattar från företagets kunder, du är företagets ambassadör. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon, mejl och chatt. Mycket av arbetsuppgifterna handlar om att ta emot ordrar, planera rutter för leveranser och logistiken i det. Du är den som ser till att allt flyter och att kunderna är nöjda.

Kundservice är navet i deras verksamhet. En viktig del som ser till att långa goda samarbeten fortsätter. Du förväntas på ett proffsigt sätt bland annat kunna hantera reklamationer, merförsäljning och ge information om produktnyheter. Viktigast av allt är att ge den suveräna servicen.

Om företaget
Företaget är i kontors- samt restaurangbranschen. De samarbetar med många olika restauranger och stora bolag, för att kunna leverera den mat deras kunder önskar. Det kan vara en stor frukost till ett seminarium, en födelsedagsfika, en tre-rätters middag till ett event med mera.

Din profil
Du tycker om att ha kundkontakt, strukturera och planera. Du har god datorvana och pratar samt skriver engelska och svenska flytande. Det är inget krav, men vi ser gärna att du tidigare arbetat som trafikplanerare, och vet hur en sådan planeringsdag kan se ut. Alternativt haft ansvar över leveransplanering i andra sammanhang. Du vill gärna arbeta proaktivt, ligga steget före och skulle problem uppstå, är du där för att lösa dom. Du är uppmärksam och har ett helhetsperspektiv.

Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov samt är prestigelös och ödmjuk. Dina främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Tempot i kundservicen kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsmöjligheter när arbetsbelastningen är lägre.

Vill du komma till ett företag där du kommer kunna påverka företagets framtid, din egen utveckling och skapa många spännande goda kontakter? Trivs du en miljö där laganda och glädje genomsyrar arbetsplatsen? Sök då denna tjänst redan idag, då urval sker löpande.

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin på matilda.dahlin@2complete.se alternativt 076-869 30 58.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kategori

Kundsupport/Service

Sista ansökningsdag

2022-06-29

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Matilda Dahlin
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!