Account Executive sökes till Östermalm

Dina arbetsuppgifter
Är du social, driven och nyfiken? Tycker du om eller är nyfiken på försäljning och vill skapa goda kundrelationer? Då kan det vara just dig vi söker för rollen som Account Executive.

I rollen som Account Executive kommer du att arbeta B2B, i att förenkla vardagen för företag. Du kommer dagligen aktivt arbeta med försäljning, förhandling och företagslösningar. Du kommer vara behjälplig mot kunder, etablera relationer och se till att driva försäljning för att öka samarbeten med flera bolag.

Du ser till att uppfylla alla KPI:er och hålla CRM-systemet uppdaterat för att säkerhetsställa processerna. Du har ansvar över att du levererar en kvalitativ försäljning där alla parter blir nöjda.

Främsta arbetsverktyg är telefon, men även dator vid mejlkontakt och andra administrativa arbetsuppgifter.

Om företaget
Företaget är ett väletablerat och känt företag som arbetar för att göra vardagen enklare för deras kunder. De ser till att du som användare får det enklare och snabbare att hitta parkering, betala, administrera, driva och planera din parkering.

Företaget växer, och söker nu fler medarbetare som vill vara med på deras tillväxtresa. Utvecklingsmöjligheter finns efter vad du är duktig i, och ser dig själv framåt. De vill tillgodose en god stämning på kontoret, och sitter i fräscha moderna lokaler i Stockholm, Östermalm. Du erbjuds en bra grundlön med provision utan tak.

Din profil
Vi söker dig som är nyfiken, lyhörd för att lära, samt är engagerad i ditt arbete. Du ser möjligheter och lockas av en roll inom försäljning, där du får stort eget ansvar över din roll. Meriterande är om du har tidigare erfarenheter från försäljning, gärna via telefon.

Vi tror att du som söker är flytande i engelska och svenska tal som skrift. Du är kommunikativ och ansvarstagande. Du vill utvecklas och gärna ta på dig nya ansvarsområden.

Är du den drivna, positiva, nyfikna medarbetare vi söker till denna spännande roll på ett drivet bolag? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på 076-869 30 58 alternativt matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Försäljning

Sista ansökningsdag

2022-05-30

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Matilda Dahlin
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!