Driven Ekonomiansvarig sökes till härligt bolag i Solna

Dina arbetsuppgifter
Är du en nyfiken, strukturerad och initiativtagande redovisningsekonom som vill ta ansvar över ekonomin på ett bolag i tillväxt? Motiveras du av att utveckla processer, ta ett högt ansvar samt vara med på en tillväxtresa i en spännande roll? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en ekonomiansvarig till deras bolag som arbertar med teknisk service till kund. I rollen kommer du bland annat att ha fullt ansvar över löpande bokföring, leverantörsreskontra, inleveranser, in-och utbetalningar, månadsbokslut samt förberedelse för löner. Du ansvarar operativt över hela ekonomiflödet. Det är en mindre organisation och du rapporterar direkt till CFO och VD. Det finns mycket utrymme för utveckling i rollen och bolaget satsar stort på utveckling av rutiner/ processer samt tillväxt.

Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.


Om företaget
Vår kund är ett bolag som tillhandahåller Teknisk support via hembesök, telefon samt kontorsbesök. Mer information ges vid personlig kontakt

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och gärna i mindre bolag. Du har minst gymnasial utbildning och flerårig erfarenhet inom ekonomi. Det är högt meriterande med erfarenhet av en transaktionsrik miljö och servicebolag. Du har hög systemvana, det är meriterande med erfarenhet av Fortnox och/ eller Visma och du vill gärna driva igenom digitala projekt. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt.

Som person är du driven, prestigelös och social. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utveckling och du trivs i en operativ roll med högt ansvar. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Ekonomi/Finans

Sista ansökningsdag

2022-06-04

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Anna Magnusson

Rekryteringschef Tjänstemän

Anna Magnusson

Anna Magnusson

Rekryteringschef Tjänstemän

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!