Teamleder till kundserviceavdelning sökes omgående

Dina arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av att stötta och leda medarbetare i deras arbetsuppgifter, eller har du helt enkelt varit den givna ”to go to” personen i tidigare arbeten? Har du även flera års erfarenhet av att arbeta med kundservice? Då kan det vara just dig vi söker!

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att stötta ditt team i arbetet på kundservice. Din roll kommer vara av varierande karaktär då du dels leder det dagliga arbetet mot uppsatta mål, samtidigt som du är med i det operativa och arbetar tillsammans med ditt team i kundservice. Det är ditt ansvar att stötta och motivera ditt team, så ni tillsammans når de uppsatta målen. Är det någon kompetens som du ser skulle kunna utvecklas mer inom teamet är det du som lyfter detta till närmaste chef. Du tar fram förslag på relevanta utbildningar du anser vara lämpliga för utveckling. Du är en stöttande hand i likväl kundserviceärenden som i arbetssätt.

Detta är en heltidstjänst med arbetstiderna måndag till fredag 8:00-17:00. Plats för tjänsten är på vår kunds huvudkontor i Stadshagen.

Om företaget
Vår kund vill genom sina produkter göra livet roligare och mer hållbart för miljontals människor. Som ett ledande globalt företag sätter dem konsumenten i centrum för allt de gör. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi ser att du som söker har erfarenhet av kundservicearbete. Du är flytande i både det svenska och engelska språket i tal som skrift. Vi tror att du vid tidigare tillfällen agerat ledare och har ett inre driv av att tillsammans med andra arbeta framåt och lösa problem. Du är duktig att på ett pedagogiskt sätt stötta och motivera andra. Du är en positiv, glad och lösningsfokuserad person som tar tag i det som behövs. Vidare ser vi gärna att du är trygg i dig själv och ditt ledarskap samt uppskattar och motiveras av att ge en exceptionell service.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Sarah Lindgren på sarah.lindgren@2complete.se eller 076 875 11 46.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kategori

Ledning/Management

Sista ansökningsdag

2022-05-30

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Sarah Lindgren

Konsultchef Tjänstemän

Sarah Lindgren

Sarah Lindgren

Konsultchef Tjänstemän

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!