Administratör sökes till ett välkänt, välkomnande elbolag

Dina arbetsuppgifter
Som Onboarding Specialist kommer du att arbeta med det administrativa arbetsuppgifterna som tillkommer vid uppstart av nya kunder. Det handlar bland annat om administration kring avtal, kontrakt med kund, och att leverans av tjänsten går till på rätt sätt och kommer ut i tid. Det finns en lista med sådant som ska administreras och vara i sin ordning för varje kund. Det är en varierande roll, som har nära samarbete med alla verksamhetens olika funktioner och områden, allt för att skapa en så effektiv kundresa som möjligt.

Du kommer att ingå i ett team på ca 5 mångårigt erfarna kollegor med mycket branschkunskap och ett stort driv framåt.

Tjänsten är tillsvidare med start omgående så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, med viss flexibilitet.

Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.

Mer information om vår kund kommer att ges vi personlig kontakt med 2Complete.

Din profil
Vi söker dig som tycker om att arbeta administrativt. Du har mycket goda kunskaper i både svenska som engelska. Du har mycket god datorvana och har arbetat i Office-paketet, samt är duktig i Excel, då mycket av arbetet sker i Excel. Vi tror att du som söker är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete.

Du kommer ha intern dialog med nät- och elbolag vilket gör att vi även tror att du har en bra kommunikationsförmåga. Du är även flexibel och har inga problem med att arbeta i en miljö där förändringar mot förbättring sker. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och har en god samarbetsförmåga samt är en person med stort initiativtagande, som är van med att jobba i flera system. Meriterande om du har SQL kunskap.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2022-10-30

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Matilda Dahlin
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!