Ownit söker två juniora administratörer med start omgående

Dina arbetsuppgifter
Är du snabb, effektiv och gillar att arbeta i en administrativ roll? Trivs du i med att arbeta strukturerat, självständigt samt att sträva efter att nå uppsatta mål? Då har vi rollen för dig.

För Ownit räkning söker vi nu två administratörer med erfarenhet inom registrering eller arbete med kunddatabaser. Du kommer att arbeta på vår kunds Source-avdelning där de sköter all administration gällande registrering av kunder samt administration kring deras produkter. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att säkerställa så att alla kunduppgifter på ett säkert sätt överförs mellan olika system samt övervaka eventuella förändringar så att de överensstämmer vid samtliga register vid byte av leverantör.



Om företaget
Ownit Broadband levererar bredbandsanslutningar till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. De ser fiber som det självklara alternativet och det bästa sättet att möjliggöra snabba och driftsäkra bredbands-, telefoni- och tv-tjänster. Hos Ownit står kunden i centrum genom flexibla och enkla lösningar.

Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2011 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda, kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.


Din profil
Vi ser att du har ett stort tekniskt intresse och god systemvana. Det är högt meriterande om du tidigare har arbetat i statsnätportaler eller har erfarenhet av ingående arbete med register, databaser eller kundlistor.
För att lyckas i rollen ser vi att du är konsekvent och noggrann med mycket tålamod. Du trivs i en repetitiv och administrativ roll där du effektivt arbetar för att nå uppsatta mål. Det är en viktig uppgift både gentemot kunderna, den egna fortsatta administrationen internt samt företaget ekonomi.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076- 875 11 46 eller sarah.lindgren@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2021-10-29

Placering

Stockholm

Anställningsform

Visstidsanställning
Heltid

Kontaktperson

Sarah Lindgren
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!