Serviceinriktad orderadministratör sökes med start omgående

Dina arbetsuppgifter
Är du driven, engagerad och söker din nästa utmaning? Trivs du i en kommunikativ roll och har en vilja att utvecklas som person och medarbetare? Då har vi rätt tjänst för dig.

Vår kund i Jordbro söker nu en ny kollega till deras gäng på Teamorder. I rollen som orderadministratör kommer du hantera all ärendeadministration, som kan innefatta allt från kundorder till reklamationer gällande vår kunds alla försäljningskanaler. Det är stort fokus på kundnöjdhet så en primär uppgift är att vårda, behålla och utveckla deras redan befintliga kunder.

Arbetstider: 08:00 – 16:45 med en jourvecka då man arbetar 08:30 – 17:15.


Om företaget
Vår kund är en av världens ledande aktörer inom dryckeslogistik. Mer information ges om företaget vid personlig kontakt.

Din profil
För att lyckas i din roll ser vi att du är en rutinerad användare av Office 365 då detta är det primära arbetsverktyget. Vi ser även att du arbetat inom kundservice eller något likvärdigt, gärna där du använt telefonen som arbetsredskap. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska. Det är högt meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundkontakt gällande transportflöde inom konsumentbranschen. Det är även en stor fördel om du har goda kunskaper om hur ett ordersystem/affärssystem fungerar.

Som person är du effektiv i ditt arbete, har ett öga för detaljer samt har viljan att alltid leverera god service. Du har kunden i fokus vilket således innebär att du har god problemlösningsförmåga.
Hos vår kund arbetar de med två olika logistikprogram, IFS och SATT, så det är till stor fördel om du har lätt för att komma in i nya system.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.Lindgren@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Kundsupport/Service

Sista ansökningsdag

2021-10-09

Placering

Haninge

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Sarah Lindgren
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!