Account Manager till vår kund inom digital marknadsföring

Dina arbetsuppgifter

Är du en driven, nyfiken och hungrig säljare som vill utvecklas i en entreprenörsmiljö? Motiveras du av att utveckla kunder, affärer samt uppnå resultat? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en Säljare som har förmågan att driva nykundsförsäljning, utveckla sina kunder samt hjälpa till och bygga upp kundstocken i bolaget. I rollen kommer du att hantera hela säljprocessen från prospekt till färdig order. Du arbetar endast B2B och du säljer tjänster inom digital marknadsföring. Tjänsten infattar många kontaktytor och du förväntas vara en ambassadör för bolaget i alla lägen.

Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av vår kund. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.





Om företaget
Vår kund är en fullskalig digital byrå som hjälper till med hela- eller delar av sina kunders digitala marknadsföring och de sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Mer information ges vid intervju.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller i en föränderlig verksamhet. Du har tidigare arbetat med försäljning B2B och det är högt meriterande med erfarenhet av mediaförsäljning eller liknande. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt.

Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utmaningar och har modet att driva igenom affärer. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se




Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Försäljning

Sista ansökningsdag

2021-04-29

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

<>
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!