Processadministratör för kartläggning och effektivisering av processer inom service

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi för kunds räkning dig som kommer att dokumentera och kartlägga processer och rutiner inom området facility services. I din roll kommer du se över befintliga arbetssätt hos medarbetarna för att dokumentera rutiner, kartlägga arbetssätt och ge förslag på effektivisering av det dagliga arbetet. Du kommer även att ge förslag på utveckling av processer och rutiner. Målet är att arbeta så effektivt som möjligt inom varje område och att få alla processer och rutiner dokumenterade, samt att säkerställa förstklassig service och kvalité i arbetet.

Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att din anställning blir hos oss på 2Complete men du arbetar hos vår kund. Tjänsten startar omgående och pågår en månad framåt, med chans till förlängning.

Kontoret är beläget centralt i Stockholm City och arbetstiderna växlar mellan 07:00-16:00 och 8:00-17:00.


Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Din profil
Vi söker dig som har arbetat med att dokumentera processer och rutiner samt med att skapa effektiva arbetssätt i minst tre år. Vi ser även att du har erfarenhet av att arbetat med service inom facility services och är väl bekant med processer inom reception, vaktmästeri och övriga servicefunktioner. Det är meriterande om du har haft personalansvar och har utbildat personal inom service. Goda kunskaper i Officepaketet samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Som person är du organiserad och strukturerad samt att du är effektiv i ditt arbete. Du har ett starkt kvalitetstänk och du är bra på att samarbeta med andra. Vi ser även att du ser det som självklart att alltid eftersträva förstklassig service samt att du har lätt för att förmedla det till andra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Processadministratör, Dokumentation, Administration, Processadministration, Administratör, Projektadministratör

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2020-10-30

Placering

Stockholm

Anställningsform

Visstidsanställning
Heltid

Kontaktperson

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!