Servicefokuserad Receptionist/Växeltelefonist sökes till företag på Kungsholmen

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en glad och framåt Receptionist/Växeltelefonist till en av våra kunder. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta 50 procent i receptionen och 50 procent i företagets växel. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att ta emot kunder, svara i telefon och hålla ordning i företagets lokaler. Du hanterar även vissa administrativa uppgifter och tar emot bud. Som receptionist har du omväxlande arbetsuppgifter med mycket personlig kontakt med både besökare och medarbetare. I företagets växel hanterar du främst samtal som ska kopplas till rätt enhet.

Tjänsten startar 1:a oktober och pågår fram till slutet av december, med chans till förlängning. Arbetstiderna är 08:30-17:00



Om företaget
Mer infornation om företaget ges vid intervjun.

Din profil
Vi söker dig som brinner för service och som trivs med att vara ansiktet utåt för ett företag på ett professionellt sätt. Vi ser att du har minst två års erfarenhet av att ha arbetat i reception eller konferens samt att du kommer med goda referenser Du är en person som gillar när tempot är högt och vi ser även att du jobbar strukturerat och kan prioritera dina arbetsuppgifter. För att trivas i denna tjänst så bör du vara prestigelöst och din drivkraft i ditt arbete är att vara andra behjälplig. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift och ha mycket goda IT-kunskaper. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och är en duktig administratör.

Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att din anställning blir hos oss på 2Complete men du arbetar hos vår kund.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076- 869 30 58 eller siri@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2020-10-11

Placering

Stockholm

Anställningsform

Visstidsanställning
Heltid

Kontaktperson

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!