VD-assistent/Marknadsassistent till företag i söderort

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi för kunds räkning en VD-assistent/Marknadsassistent. Vår kund är en ledande livsmedelsgrossist som är i en stark tillväxtfas. I din tjänst stöttar du företagets VD med att bland annat planera och administrera ledningsarbete, föra protokoll, vara delaktig i budgetarbete och arbeta med PR och marknadsföring. Du är spindeln i nätet och du har stor variation i dina arbetsuppgifter. Resor inom Europa förekommer tillsammans med VD, främst till matmässor och till leverantörer. I din tjänst rapporterar du till VD.

Arbetstiderna är 8:00-17:00 och kontoret är placerat i söderort. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund.

Några av dina arbetsuppgifter:

- Administrativ support till VD
- Vara behjälplig i ad-hoc uppgifter och vara spindeln i nätet på kontoret
- Kontakt med leverantörer
- Ta fram underlag för rapporter och förbereda presentationsmaterial inför möten
- Dokumenthantering
- Arbete med PR och kommunikation
-Ta fram kostnadskalkyler och vara delaktig i budgetarbete och resultatsammanställningar


Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll i minst tre år. Du är van vid att arbeta administrativt och är van att hantera många olika uppgifter samtidig. Vi ser även att du har viss erfarenhet av arbete med marknadsföring samt att du har arbetat med ekonomirelaterad administration. Har du erfarenhet från ett företag inom livsmedelsindustrin samt har arbetat i Fortnox och/eller Microsoft Dynamics är det meriterande. Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Som person är du strukturerad och säkerställer att dina arbetsuppgifter genomförs noggrant. Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. Du har ett starkt driv och vågar ta egna initiativ, samt att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter.



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: VD-assistent, Marknadsföring, Marknadsassistent, Marknadskoordinator, PR, Ledningassistent, Administratör, Administration

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2020-08-15

Placering

Botkyrka

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!