Redovisningsassistent till fastighetsbolag i centrala Stockholm

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Redovisningsassistent kommer du även ha ett systemansvar för Centsoft, vilket innebär ansvar för uppdatering av konton, objekt, projekt, uppläggning och stängning av perioder och utveckling av systemet. Du kommer sköta in- och utbetalningar via fil av leverantörsinbetalningar/hyresinbetalningar och manuella betalningar. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära följande:

• Löpande bokföring
• Momsdeklarationer
• Avstämning av bank, hyres- och kundreskontra samt leverantörsreskontra i samtliga bolag
• Fakturering
• Hyresavisering
• Bevaka utestående fodringar
• Systemansvarig för Pagero, ett nytt system som ska implementeras



Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av ovan arbetsuppgifter. Troligtvis har du arbetat som Redovisningsassistent eller Ekonomiassistent och är van att rycka in där det behövs. Du är en fena på löpande bokföring, fakturering, kravhantering och diverse förekommande administrativa arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Meriterande med kunskaper i Centsoft och Pagero, men inget krav.

Personliga egenskaper: Som person är du strukturerad, lösningsfokuserad, detaljorienterad, noggrann och driven. Du är proaktiv i ditt arbetssätt och har en naturlig fallenhet för att se helheten i ditt arbete.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kategori

Ekonomi/Finans

Sista ansökningsdag

2020-06-11

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Margareta Meek

Affärsområdeschef Executive & Interim Management

Margareta Meek

Margareta Meek

Affärsområdeschef Executive & Interim Management

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!