Logistiksupport sökes till S:t Eriks i Uppsala

Dina arbetsuppgifter
S:t Eriks är ett av Sveriges ledande företag inom Mark- och VA-system. Vi söker nu en medarbetare till Logistiksupporten på kontoret strax utanför Uppsala. Du som söker denna tjänst gillar service, logistik och administration. Du kommer att vara en viktig del i att tillse att leveranser både in och ut går smidigt och med ett leende på allas läppar.

Logistiksupporten ansvarar för att hantera leveranserna till och från fabriken i Uppsala. Detta innebär att bland annat att du:

• Assisterar chaufförerna med lastlistor

• Besvarar frågor från intern personal samt externa kunder gällande ordrar och artiklar

• Bokar in hämtningar av gods

• Tar fram underlag för tulldeklarationer

• Hanterar retursedlar och annan dokumentation

S:t Eriks sitter i ljusa fina lokaler strax utanför Uppsala. Arbetstiderna är måndag till fredag under kontorstider. Tjänsten är en visstidsanställning under en arbetstopp på åtta månader mellan mars till oktober.

Om företaget
S:t Eriks AB utvecklar, tillverkar, säljer och levererar Mark-, Tak- och VA-system till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden. Vi är ca 400 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige från Staffanstorp i söder till Piteå i norr. Mer information om företaget och verksamheten hittar du på www.steriks.se

Din profil
Vi söker dig som älskar att arbeta med logistik, administration och människor. Du kan hantera stress och kan fatta snabba beslut samtidigt som du är noggrann och håller ordning på pappren. Du är samtidigt en serviceinriktad person som är van att arbeta självständigt och strukturerat. För att passa in i rollen tror vi även att du:


• Har en mycket god datavana

• Har erfarenhet av administrativt arbete

• Har erfarenhet från något större affärssystem – erfarenhet från Jeeves, Unifaun eller Centiro är meriterande

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

• Gärna har erfarenhet från lager eller logistik

Vi lägger alltid stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör trivas med att jobba i ett högt tempo och ha en god förmåga att skapa kontakter och bygga goda relationer.

Har du frågor kring rollen är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök här

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2020-02-24

Placering

Uppsala

Anställningsform

Visstidsanställning
Heltid

Kontaktperson

Joel Claeson

Rekryterare & Personuppgiftsansvarig

Joel Claeson

Joel Claeson

Rekryterare & Personuppgiftsansvarig

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!