Vi söker en planerare för drivsystemservice!

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi en Customer Support Specialist/ Planerare för drivsystemservice.

Jobbeskrivning:
Arbeta i ett team som strävar efter att skapa en framtid där innovativa digitala tekniker ger större tillgång till renare energi.

På affärsområdet Drivsystemservice kan vi nu erbjuda ett utvecklande uppdrag med ansvar för resursplanering av våra serviceuppdrag ute hos kund. Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett företag där fokus ligger på både teknik och människor. Det är en rikstäckande serviceorganisation med 460 medarbetare på 23 orter. Dessa erbjuder kvalificerad service och medverkar till att optimera anläggningars drift och producerad volym. Detta gör vi bland annat genom uppgraderingar, studier, analyser och utbildning inom våra teknikområden drivsystem, motorer & generatorer, kraft-, robot- och styrsystem. Genom förebyggande underhåll skapar vi kontroll över både tillgänglighet och driftskostnader.

Dina ansvarsområden
• Du får en spännande position i vår verksamhet där både taktisk och operativ problemlösning skall hanteras så att vi kan leverera våra servicetjänster till kunderna på bästa sätt.
• Du arbetar med resursplanering för ca 15 serviceingenjörer.
• Du ansvarar för att vi får rätt person på rätt plats inom avtalad tidsram med kunden.
• Du har ett stort inflytande på verksamhetens resultat och kundernas syn på hur vi uppfyller våra åtaganden.
• Du blir ansvarig för våra order från kund i form av planering, inköp, leverans, avslut och uppföljning.
• Du delar grundläggande värderingar kring säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar samtidigt som du känner ansvar för dina kollegor och affärsverksamheten.

Detta är ett konsultuppdrag där du anställs av 2Complete.

Startdatum: 2020-03-16
Längd: 2021-03-12
Plats: Mölndal
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska/engelska

Din profil
Din bakgrund
• Du har tidigare erfarenhet av planering av verksamhetens behov.
• Kunskap och erfarenhet av affärssystem som t.ex. SAP är önskvärt.
• Det är meriterande om du har tidigare arbetat med service.
• Som person är du noggrann och flexibel samt har talang för att organisera och planera.
• Du ser alltid nya möjligheter och lösningar och har inga problem att anpassa dig efter verksamhetens förändrade behov.
• Du behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök här

Kategori

Administration

Sista ansökningsdag

2020-03-02

Placering

Göteborg

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Lisa Stamberg
Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyen 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!