Uthyrningsansvarig till Einar Mattsson

Dina arbetsuppgifter
Som affärsutvecklande uthyrningsansvarig kommer du självständigt ansvara för att säkerställa uthyrningen av kommersiella ytor inom nyproduktionsprojekt samt befintliga förvaltningsfastigheter, till en optimerad hyresnivå.

Din roll är bred och en del av dina arbetsuppgifter kommer innebära följande:

- Säkerställa implementering och efterlevnad av kundernas kommersiella uthyrningsstrategi samt årlig genomgång och uppdatering av strategin
- Bevaka och hantera uppsägning av lokalhyresavtal för inflyttning eller villkorsändring
- Säkerställa att lokalernas prissättning och hyresnivå är optimal
- Föreslå förändringar i lokalerna eller fastigheten för att nå en optimal hyresnivå
- Ta fram relevanta gränsdragningslistor för respektive motpartskategori, butik, restaurang, kontor m.fl.
- Ta fram uthyrnings- och marknadsföringsmaterial samt se till att objektet marknadsförs i rätt kanaler
- Projektleda aktiviteter samt utveckla och underhålla organisationens uthyrningsprocesser och rutiner
- Rapportering
- Upphandla stöd vid avtalsskrivning med kund och säkerställa att avtal följs
- Leverera underlag till underhålls- och driftbudget avseende de kommersiella ytorna
- Arbeta mot uppsatta styrtal och verksamhetsmål samt följa upp och utvärdera specifika projekt mot uppsatta projektmål

I denna roll kommer du även agera sakkunnig avseende frågor som rör kommersiell uthyrning och förmedla kunskap vidare inom Einar Mattsson.

Om företaget
Einar Mattsson erbjuder en arbetsplats där du får tillgång till koncernens breda och djupa kunskap med stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärsutveckling. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 80 år kan vi säga att vi är en stark aktör i alla konjunkturer. Det nystartade förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av kunder. Vi förvaltar totalt 15 000 bostäder åt olika aktörer varav 5200 är våra egna som fungerar som referensobjekt för externa kunder.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av ovan angivna arbetsuppgifter och gärna erfarenhet av att ha arbetat som Fastighetsförvaltare, projektledare, affärsutvecklare inom fastighetsbranschen eller ekonom inom fastighetsbranschen. Du har god kunskap i lagstiftning som berör verksamheten och grundläggande kunskaper i fastighetsekonomi. Vidare är du en god användare av Officepaketet och du uttrycker dig väl i tal och skrift.

Personliga egenskaper: Du har en naturlig fallenhet för att driva projekt från start till mål. Du är affärsmässig, driven, initiativtagande och lyhörd. Du är van att arbeta strategiskt likväl som att arbeta operativt. Du vet hur man skapar och bibehåller relationer och du har en stor affärsförståelse och kan ta affärsmässiga beslut.

Kontaktperson
Vid frågor angående tjänsten, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Margareta Meek 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök här

Kategori

Ledning/Management

Sista ansökningsdag

2020-02-20

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Margareta Meek

Affärsområdeschef Executive & Interim Management

Margareta Meek

Margareta Meek

Affärsområdeschef Executive & Interim Management

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyen 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!