Content Manager med “grit” till livsstilsbolag inom hälsa

Dina arbetsuppgifter
Upgrit är ett nystartat bolag med stora ambitioner att förändra synen på hälsa. Vi har både passionen och kunskapen och rör oss i gränslandet mellan hälsa, träning, kost och livsstil. Rent konkret innebär det bland annat att vi driver en e-handel, utvecklar egna kosttillskott och sprider kunskap i olika kanaler.

Din huvudsakliga uppgift är att skapa innehåll till våra olika digitala kanaler, men du kommer att få arbeta med en hel del andra saker också, framför allt:
- Sociala Medier
- Sajtansvarig för innehåll och kommunikation
- Det skrivna ordet i olika former
- Bild och video
- Marknadsföring och kommunikation
- Varumärkesfrågor
- Kundadministration (vid behov)

Tjänsten är baserad på Kungsholmen i Stockholm och du rapporterar direkt till CEO.


Om företaget
Upgrits idé är att erbjuda marknadens mest potenta kosttillskott för optimal hälsa. Vi har valt ut ett sortiment som kan bidra till att stärka ditt immunförsvar, öka din fysiska och mentala förmåga, underlätta återhämtning och viktminskning. Dessutom får du de senaste nyheterna och hälsorönen presenterade på ett begripligt sätt. Vi vill vara din guide på vägen till optimal hälsa.

Din profil
För att du ska trivas hos oss ser vi gärna att du har goda kunskaper i följande:
- Adobe-sviten
- Office-paketet
- Bildhantering
- SEO och annan branschlingo
- Färg och form
- Svenska språket

Som person tror vi att du är något i stil med:
- Kreativ
- Glad
- Utbildad
- Erfaren (ett par år i alla fall)
- Har ett stort hälsointresse
- Gillar snabba puckar
- Hugger in där det behövs
- Fixar att växla mellan olika arbetsuppgifter
- Har “grit” så det räcker och blir över

Intresserad? Välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Önskar du ytterligare information om tjänsten, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Margareta Meek 070-942 59 95.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Ansök här

Kategori

Marknad/Information/PR

Sista ansökningsdag

2020-02-27

Placering

Stockholm

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Margareta Meek

Affärsområdeschef Executive & Interim Management

Margareta Meek

Margareta Meek

Affärsområdeschef Executive & Interim Management

Ansök här

Om resultatet räknas - kontakta oss idag!


Alla rättigheter © 2Complete AB
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!

2COMPLETE AB
Stockholm
  • Sveavägen 33, 5tr.
  • 111 34 Stockholm
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Göteborg
  • Kungsportsavenyn 21
  • 411 36 Göteborg
  • +46 8 445 43 44
  • info@2complete.se
Skicka ett meddelande så återkommer vi!
Formuläret innehåller fel. Kontrollera formuläret och försök igen. Tack!

Tack för ditt meddelande!